Politica de retur
Depozitul-de-accesorii.ro ofera posibilitatea returului pentru clienții săi care notifică intenția lor în termen de maxim 14 de zile calendaristice de la primirea coletului.
În caz de retragere din contract, clientul este obligat sa restituie produsele achizitionate în termen de maximum 14 zile de la data retragerii din contract.
Depozitul-de-accesorii.ro se obligă să înlocuiască produsul returnat sau să achite contravalorea sa, mai puțin costurile de livrare și comisioanele bancare.
Modalitati si termene de returnare a produselor
Clientul se obligă sa notifice depozitul-de-accesorii.ro intenția sa de a returna produsele achizitionate, prin e-mail la vanzari@depozitul-de-accesorii.ro, prin telefon la numărul 0754 229 775 sau să efectueze returul prin facilitatea de retururi on-line ce se poate găsi în contul de utilizator, în termen de maxim 14 de zile calendaristice de la primirea produselor.
În cazul în care se optează pentru formularul online, pașii de urmat sunt următorii:
- Intrați în contul dumneavoastră de client al magazinului nostru cu adresa de mail și parola folosite la crearea acestuia;
- Alegeți secțiunea ”Istoric comenzi”;
- Selectați comanda pentru care doriți să faceți returul;
- Dacă vă aflați în perioada de 14 zile calendaristice aprobate prin lege pentru returnarea produselor, veți putea bifa produsele conținute de comandă ce doriți să le returnați. Dacă vă aflați dincolo de această perioadă, returnarea produselor nu va mai fi posibilă.
- Vă rugăm să ne oferiți o explicație legată de returul mărfurilor, pentru a ne ajuta la îmbunătățirea serviciilor următoare;
- După completarea acestor câmpuri, dați click pe butonul ”Cereți o notă de Autorizare de Retur Marfă”;
- Solicitarea dumneavoastră de retur va fi analizată de echipa noastră de vânzări în cel mai scurt timp posibil iar după autorizarea returnării, veți fi notificat(ă) prin e-mail sau telefonic despre aceasta;
- Ambalați produsul corespunzător pentru ca acesta să fie ferit de șocuri ce pot apărea în timpul transportului. Produsele care ajung retur în formă necorespunzătoare datorată ambalării defectuoase nu vor putea beneficia de garanția returnării.
- Expediați coletul la adresa: All Design Trading SRL, Sos. Andronache nr. 201bis, sector 2, București .
În cazul în care doriți să faceți notificarea prin email, vă rugăm să ne transmiteți următoarele informații
- numărul Comenzii;
- numărul facturii care a fost trimisă odată cu coletul
- articolul / articolele pe care doriți să le returnati
- daca doriți schimbul articolului- articolelor sau contravaloarea acestora
- suma de returnat;
- modalitatea de plată dorită (datele contului bancar în care sa vi se facă viramentul bancar).
Condiții de returnare a produselor
În orice situație de returnare a produselor, acestea trebuie să fie în aceeași stare în care au fost trimise Clientului, în ambalajul original, cu etichetele intacte și împreună cu toate documentele care l-au însoțit (factura, certificat de garanție etc.). Produsele returnate trebuie să fie în aceeasi condiție ca la primire: fără defecte (cu exceptia viciilor ascunse și exceptând defectele deja semnalate de Client în corespondența cu noi).
În cazul în care o comanda la care s-a oferit produs cadou este returnată integral, clientul este obligat sa returneze și produsul cadou în starea lui originală, nedeteriorată și nedesigilată.
Nu se acceptă retururi dacă produsele îndeplinesc cel puțin una din condițiile de mai jos:
- - au fost efectuate intervenții neautorizate asupra produsului;
- - au ambalajul deteriorat sau incomplet;
- - au urme de uzură sau folosire;
- - zgârieturi, ciobituri, lovituri sau șocuri mecanice/electrice;
- - nu au toate accesorile primite în pachet;
- - s-a făcut orice tip de înscris pe ambalajul produsului;
- - produsul a făcut parte dintr-o comandă specială, comanda specială este aceea care nu face parte din stocul uzual al Furnizorului dar care poate fi livrat pe baza unei comenzi ferme și plata unui avans;
- - produsele livrate au fost executate la comandă (adică au fost aplicate operațiuni de debitare, aplicare cant, găurire, lipire, etc. sau orice alte operațiuni ce conduc la modificarea produselor față de forma inițială, ca materii prime)
Termene de returnare a banilor
Dupa recepționarea coletului veți fi contactat(ă) de un membru al departamentului Relații Clienți care se va ocupa de returul produsului dumneavoastră.
În cazul înlocuirii cu un alt produs, acesta va fi expediat în cel mai scurt timp posibil (în măsura în care este disponibil în stoc).
Rambursarea contravalorii produsului va fi făcută în termen de maxim 14 de zile de la recepționarea returului.
Pentru orice detalii sau neclarități privind returnarea produselor vă rugăm să ne contactați pe e-mail vanzari@depozitul-de-accesorii.ro sau la numărul de telefon 0754 229 775.
Dreptul de retragere
În conformitate cu Ordonanța de Urgență Nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniştii, precum şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative, Clientul are următoarele drepturi și obligații referitoare la retragerea din contractul încheiat la distanță:
Clientul are dreptul ca, înainte de expirarea perioadei de retragere, să se retragă din contract, fără a fi nevoit să justifice decizia de retragere și fără a suporta alte costuri decât cele prevazute la art.13 alin.(3) si art.14 din O.U.G Nr.34/2014, în termen de 14 zile începând de la ziua în care intră în posesia fizică a produsului. Cheltuielile de returnare sunt suportate de Client.
Clientul se obligă să returneze doar acele produse care sunt în aceeași stare în care au fost livrate (în ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte și documentele care l-au însoțit). Nu se acceptă pentru returnare produsele care prezintă modificări fizice, lovituri, ciobiri, zgârieturi, șocuri, urme de folosire excesivă și/sau intervenții neautorizate etc.
All Design Trading SRL va rambursa Clientului contravaloarea produsului in maxim 14 (paisprezece) zile de la data recepționării returului de la Client.
CONDIȚII SPECIALE
Comenzile pentru blaturi și PAL melaminat lansate, pentru care s-au plătit și avansuri, nu pot fi anulate sau returnate, acestea fiind considerate comenzi ferme. Vă rugăm să vă asigurați că produsele sunt cele dorite însinte de a plăti orice avans.